NOTÍCIA DE LA SETMANA

LA NOTICIA DE LA SETMANA

Avui dilluns 4 de juny els alumnes de 1r han assistit a una xerrada sobre la Prevenció del tabaquisme.


divendres, 26 de febrer del 2010

Entrevista al Salva Coma

Entrevista al Salva Coma
En Salva Coma és el professor de Ciències Socials a la Ses Vallbona dels alumnes de 2n, 3r i 4t d'ESO.

-Quina era la teva assignatura preferida quan eres petit? La meva assignatura preferida des de ben petit eren Ciències Socials.

-En quina universitat vas estudiar?Quina carrera vas decidir fer? Vaig començar dret , a la Universitat de Barcelona ( UB ). I la vaig acabar a la UOC ( Universitat Oberta de Catalunya ) i també vaig estudiar Ciències Polítiques a la UOC.

-Que et va fer decidir exercir de professor de Ciències Socials? Doncs que des de sempre m'ha agradat el tracte amb la gent jove, i ensenyar. També el fet de ser entrenador de bàsquet durant molts anys em va ajudar a decidir-me.

-Ens vas comentar que havies estudiat als Estats Units d'americà, ens ho vols explicar?

Sí. Vaig anar a fer 2n de batxillerat on vaig passar un mes a Seattle amb una família d'acollida i també a Indiana 11 mesos amb una família on em van tractar com si fos el seu propi fill. Van ser els millors dies de la meva vida. A l'escola vaig practicar atletisme. Va ser un canvi molt gran i els primers dies no sabia gaire angles. El bàsquet també hi va influir ja que m'agrada molt i allà en són uns fanàtics. Ho recomano a tothom.

-Un hobby, el qual et dediques?Com ja us ho he dit el meu hobby es el bàsquet, que hi vaig jugar fins els 20 anys, també vaig entrenar a nens petits i ara em dedico a entrenar a gent més gran el qual tinc el 2n nivell d'entrenador, ja que em va agradar molt.

-Un lloc ideal on vulguis anar?M' agradaria anar a fer el transiberià, que passa per gran part de Rússia i a molts més països, ja que no hi he anat.

-Creus que hi ha un bon nivell acadèmic en les teves classes?Crec que el nivell es bastant desigual, hi ha alumnes molt bons i n'hi ha de més dolents.

-Com veus el teu futur en aquesta SES?Jo hi estic molt bé, tinc pensat quedar-me dos anys però se, que no m'hi quedaré tota la vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada